Puhelintuki

Olemme koostaneet laajan tietopankin kattamaan usein kysyttyjä kysymyksiä ja yleisiä ongelmatilanteita. Ole hyvä ja lue ensin laitteesi käyttöopas ja katso löytyykö ongelmaasi ratkaisu jo valmiiksi tietopankistamme. Voit kokeilla hakea tietoa tietopankin haku-toimminolla. Jos et löydä vastausta tietopankista, voit olla yhteydessä tukeemme seuraavasti:

Ultracom tekninen puhelintuki palvelee numerossa: 0600-94151 (1,99 €/min + mpvm, jonotus maksaa vain mpvm maksun). Puhelut käsitellään saapumisjärjestyksessä, joten puhelun katkaiseminen ja uudelleen soittaminen vie sinut puhelujonon perälle.

Puhelintuki on avoinna:

  • ma–pe klo 7–20
  • la klo 8–16


Voit tarkistaa, että mille laitteille ja ohjelmistoille tarjoamme tukea napauttamalla tätä linkkiä.


Huom! Saatamme tarvita pantojen ja puhelimesi puhelinnumeroita ja ID-numeroita. Ole hyvä ja ota tarvittavat tiedot valmiiksi
esille, ennen kuin soitat tukeen. Puhelintuki ei voi auttaa tilauksiin (Ultracom tuotteet ja ohjelmistot) liittyvissä asioissa. Jos olet tilannut tuotteen jälleennmyyjältä, ota yhteys jälleenmyyjään. Jos olet tilannut tuotteen Ultracomilta (verkkokauppa, tekstiviestitilaus, suoraan ohjelmasta tai Omat sivut palvelusta), ole hyvä ja ota yhteys tukeen sähköpostilla, tukipyynnöllä tai WhatsApp viestillä. Löydät yhteystiedot tästä linkistä.

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.