Verkkokaupan tilauksen peruuttaminen ja palautukset

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Ota yhteys Ultracom verkkokaupan asiakaspalveluun sopiaksesi tilauksen peruttamisesta ja palautuksesta.


Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Muutoin Ultracom Oy varaa itselleen oikeuden veloittaa aiheettomasta palautuksesta aiheutuneet kulut, kuitenkin aina vähintään 25,00€.

Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Laitteen (Ultracom R10, Koira-GPS panta, Novus, Avius) käyttäminen koiran kaulassa luetaan sellaiseksi käyttämiseksi, ettei palautusoikeus ole enää voimassa.

Digitaalisilla käyttöönotetuilla tuotteilla, kuten ohjelmistot, ohjelmistojen lisäpalvelut ja muut vastaavat tuotteet ei ole palautus eikä vaihto-oikeutta.

Mikäli asiakas on tilausta tehdessään antanut yrityksen nimen, katsotaan, että tavara tilataan yritykselle, eikä normaali kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ole voimassa.

Palauttaminen onnistuu kätevimmin Postin toimipisteessä asiakaspalautuksena. Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.


Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.