Ohjelmistosta tehdyn tilauksen peruuttaminen tai muuttaminen

Mikäli haluat muuttaa tai perua ohjelmistossa tekemäsi tilauksen, ole hyvä ja toimi seuraavasti:

Tilauksen siirtäminen toiselle puhelinnumerolle:

  1. Ilmoita meille puhelinnumero, jolta haluat siirtää palvelun ja puhelinnumero, johon haluat tilauksen siirrettävän.
  2. Kerro minkä tilaamistasi palveluista haluat siirrettävän.

Tilauksen peruuttaminen:

  1. Ilmoita meille, että mille puhelinnumerolle teit tilauksen ja minkä ohjelmistotuotteen haluat peruuttaa.
  2. Ilmoita valitsemasi tilaustapa.
  3. Ilmoita oma nimesi ja tilinumerosi, jolle haluat rahapalautuksen.
  4. Liitä viestiisi kuvakopio tuotteen maksukuitista.


Löydät tukemme yhteystiedot tietopankin "Yhteydenotto"-osiosta. Huomaa että tilaus voidaan peruuttaa 14 päivän sisällä ostamisesta


Varmista ostokuitilta, että tilaus on tehty Ultracom Oy:ltä tai Ultracom Group Oy:ltä. Jos olet ostanut tuotteen jälleenmyyjältämme, ole yhteydessä jälleenmyyjään.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.