Ultracom R10 usein kysyttyä

Miten voin jatkaa Ultracom Global SIM-kortin käyttöaikaa?
Voit tilata jatkoa Ultracom Global SIM-kortillesi verkkokaupastamme tai voit tilata jatkon jälleenmyyjältämme.

Kuinka palautan Ultracom R10 laitteeni tehdasasetuksiin (pääkäyttäjän vaihtaminen)?

Ultracom R10 laitteen asetukset on mahdollista nollata tehdasasetuksiin, jolloin laitteen pääkäyttäjätiedot ja muut asetukset poistetaan laitteen muistista, sekä palvelimelta. Samalla voidaan poistaa myös palvelimelle tallennetut reitit.

Voit palauttaa laitteen tehdasasetuksiin:

Ultracom Next ja Tracker ohjelmassa: avaa päävalikko-> seurantalaitteet -> valitse haluamasi laite ja poista laite listalta, jolloin laite palautuu tehdasasetuksiin.

Voinko vaihtaa R10 laitteeseen oman SIM-kortin ja mitkä ovat liittymän vaatimukset?

Ultracom R10 tulee esiasennetulla Ultracom Global-SIM kortilla. Kortti sisältää valmiiksi kaikki tarvittavat toiminnot. SIM-korttia ei saa vaihtaa itse.


R10 laitteessani palaa vihreä tai punainen valo jatkuvasti, eikä laite paikanna?

Jos laitteessa palaa punainen valo jatkuvasti, voi laitteessa olla vikatilanne päällä. Jos käytit laitteessa olevaa Ultracom Global SIM-korttia jossakin toisessa laitteessa, on kortti lukittunut ja vain tukemme voi avata kortin. Ole hyvä ja ota yhteyttä tukeemme.

Jos laitteessa palaa vihreä valo jatkuvasti, odottaa laite käyttöönottoa. Jos olet lisännyt laitteen aiemmin laitelistalle, poista laite “laitteet“-listalta ja lisää laite ohjelmaan uudelleen. Jos laitetta ei ole vielä koskaan lisätty, niin lisää laite ohjelmaan.   


R10 laitteeni ei vastaa puheluihin?

Soittajan tulee olla laitteen hallinnoija/pääkäyttäjä. Jos haluat että muut voivat soittaa pantaan, tulee soittaminen sallia. 

 

Soitto sallitaan Nextissä ja Tracker ohjelmassa seurantalaitteissa, Hybrid-laitteen asetuksista.

Huomaa, että soittava numero ei saa olla salainen ja soittavan puhelimen numeron näyttö tulee olla sallittuna.

R10 laitteeni haukkulaskuri on liian herkkä tai liian epäherkkä?
Laitteen hallinnoija/pääkäyttäjä voi säätää haukkulaskurin herkkyyttä.

 

Ultracom Next ja Tracker ohjelma: varmista, että panta on päällä -> avaa päävalikko -> seurantalaitteet -> valitse laitteesi ja valitse haukkuherkkyyden säätö.

 

Puhelinnumeroni vaihtui ja en ole enää laitteen pääkäyttäjä?

Laitteelle pitää tehdä aina tehdasasetusten palautus, ennen kuin pääkäyttäjän puhelinnumero vaihdetaan. Jos sinulla ei ole enää pääsyä vanhaan puhelinnumeroon/ohjelmaan, jotta voisit nollata laitteen, täytyy sinun olla yhteydessä Ultracom tekniseen tukeen. Jotta tuki voi varmistua laitteen omistajuudesta, ota kuva laitteen käyttöoppaan ensimmäisellä sivulla olevasta ID-tarrasta ja liitä kuva tarrasta tukipyyntöösi.