Porolaitteiden vahinkoilmoituksen luominen

Vahinkopantojen lähetysohje:

Porokolareiden vahinkotapauksissa toimi seuraavan ohjeistuksen mukaisesti.

  1. Tulosta ja täytä vahinkoilmoitus tai kirjoita käsin lomaketta vastaavat tiedot mukaan lähetykseen.
  2. Lähetä pannat Ultracomille asiakaspalautuksena Matkahuollolla (asiakaspalautusnumero: 9514285).
  3. Laskutamme vahinkoilmoituksesta 74,40 eur/ ilmoitus (sis.alv.24%). Samalla ilmoituksella voi olla useita laitteita/vahinkotapauksia. Jos ostat samalla uuden laitteen vahingoittuneen tilalle, emme laskuta ilmoituksen tekemisestä erikseen.
  4. Uudet pannat toimitetaan valitsemallasi maksutavalla (Matkahuolto bussiennakko tai Klarna). Matkahuollon bussiennakko maksetaan noudettaessa laite Matkahuollon toimipisteestä. Klarna maksutavalla saat tekstiviestitse linkin, jota napauttamalla pääset valitsemaan haluamasi maksutavan (pankkikortti, luottokortti, osamaksu, lasku jne.).

    Jos valitset maksutavaksi Klarnan, lähetetään tilaamasi uudet laitteet Matkahuollolla lähimpään toimipisteeseen, kun saamme Klarnalta maksuvahvistuksen. Pelkät vahinkoilmoitukset laskutamme Klarnalla. Toimitamme ilmoituksen viranomaisille, kun olemme saaneet maksuvahvistuksen Klarnalta.

Toimitusosoite:
Ultracom Oy/vahinkopannat
Takatie 6
90440 Kempele
E-mail: poro@ultracom.fi
Puh. 010 666 4800

Voit kysytä tarvittaessa lisätietoja poromyynnistämme: myynti@ultracom.fi tai puh. 010 666 4809.

Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.